Czym wyróżnia się sklep Ponadczasowi?
Jesteśmy polskim zaufanym sklepem od lat działającym w branży zegarmistrzowskiej.
Oferujemy najlepsze ceny na rynku wśród polskich sklepów. Posiadasz lepszą ofertę? Zachęcamy do negocjacji.
Do każdego zamówienia oferujemy gratis do wyboru w koszyku.
Za każde zamówienie przekazujemy środki na schronisko dla zwierząt. Oficjalnie wspieramy Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Dyminach, gdzie wirtualnie zaadoptowaliśmy owczarka niemieckiego o imieniu Bond.
Zamówienia wysyłane z naszych magazynów (nie z magazynów producenta) pakujemy ekologicznie.
Oferujemy najlepsze ceny na rynku wśród polskich sklepów. Posiadasz lepszą ofertę? Zachęcamy do negocjacji.
Do każdego zamówienia oferujemy gratis do wyboru w koszyku.
Za każde zamówienie przekazujemy środki na schronisko dla zwierząt. Oficjalnie wspieramy Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Dyminach, gdzie wirtualnie zaadoptowaliśmy owczarka niemieckiego o imieniu Bond.
Zamówienia wysyłane z naszych magazynów (nie z magazynów producenta) pakujemy ekologicznie.
Czy produkty są oryginalne?
Tak, wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe i oryginalne. Na każdy zegarek obowiązuje minimum 2 lata gwarancji.
Czy dostawa jest darmowa?
Tak, dostawa jest darmowa od 99 zł.
Czy można zamówić z płatnością przy kurierze / za pobraniem?
Tak, oczywiście. Dowolną formę wysyłki i płatności można wybrać w koszyku podczas składania zamówienia.
Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Zamówienia wysyłamy najszybciej jak to możliwe. Każdy czas wysyłki opisany jest przy produkcie. Czas wysyłki dotyczy dni roboczych. Do wysyłki należy doliczyć 24 godziny dostawy kurierem lub do paczkomatu. Jeśli przy produkcie widnieje informacja „Zamów do 13:00 wyślemy tego samego dnia!” przy zamówieniu do godziny 13:00 produkt otrzymasz na następny dzień roboczy.
Czy posiadacie sklep stacjonarny?
Tak, posiadamy punkt w Kielcach, gdzie można odebrać zamówienie.
Adres:
Czachowskiego 102/2
25-106 Kielce,
czynne we wszystkie dni robocze w godzinach 10:00 – 16:30.
Adres:
Czachowskiego 102/2
25-106 Kielce,
czynne we wszystkie dni robocze w godzinach 10:00 – 16:30.
Czy można zwrócić produkt?
Oczywiście, nieużywany produkt można zwrócić do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jakie są metody płatności?
Oferujemy wszystkie dostępne na rynku metody płatności.
Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia wszystkie informacje o jego statusie wysyłane są na adres e-mail podany w zamówieniu. Po wysyłce zamówienia klient otrzymuje również link do śledzenia przesyłki.
Jaki jest czas dostawy produktu?
Wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne. Przy każdym produkcie widnieje informacja o szacowanym czasie wysyłki + 24h dostawa kurierem lub do paczkomatu.
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Możesz skontaktować się telefonicznie pod numerem 601 731 600 (godz. 10:00 – 16:30) lub przez e-mail na adres sklep@ponadczasowi.pl.
Czy oferujecie kartę podarunkową?
Tak, link do karty podarunkowej: https://ponadczasowi.pl/sklep/kategoria/karty-podarunkowe
Jak mogę być na bieżąco z najnowszymi promocjami, zniżkami i konkursami Ponadczasowi.pl?
Na stronie głównej i w stopce możesz dołączyć do newslettera Ponadczasowi.pl, aby mieć dostęp do najlepszych promocji, zniżek i aktualnych konkursów.
Czy mogę dopłacić do szybszej wysyłki?
Nie ma takiej potrzeby. Zamówienia wysyłamy najszybciej jak to możliwe. Przy każdym produkcie opisany jest maksymalny czas wysyłki (dni robocze) + 24 godziny dostawy kurierem lub do paczkomatu.