Zwroty i Reklamacje | Ponadczasowi


Jak zareklamować zakupiony przedmiot?

W przypadku reklamacji odnośnie wad jakościowych, ilościowych lub merytorycznych Klient zobowiązany jest do kontaktu z Działem Obsługi Klienta. Informacje o reklamacji można składać pod adresem sklep@ponadczasowi.pl.

Zamawiając w naszym sklepie otrzymujesz serwis producenta marek wymienionych poniżej. Kliknij na daną markę, aby przejść do procedury składania reklamacji.

Jeśli nie znalazłeś swojego producenta, do złożenia reklamacji niezbędne jest przesłanie na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym:

Karty gwarancyjnej; Formularza reklamacyjnego. Do pobrania tutaj: Formularz_Reklamacyjny_Ponadczasowi.pdf.

Reklamowany przedmiot należy odesłać na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym.

Jak zwrócić/wymienić zakupiony przedmiot?

Towar zakupiony w sklepie internetowym ponadczasowi.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia. Koszty odesłania towaru pokrywa kupujący.

Należy pamiętać, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi zostać zwrócony w fabrycznym, nienaruszonym opakowaniu wraz z oryginalnym dokumentem zakupu (dokument dołączany jest automatycznie do maila potwierdzającego zamówienie), kartą gwarancyjną oraz formularzem odstąpienia od umowy. Formularz proszę pobrać klikając w link. Towar należy odesłać na adres wskazany w formularzu.

Jeśli chcesz dokonać wymiany towaru, wpisz w rubryce „Powód zwrotu” nazwę i numer modelu na jaki chcesz go wymienić.

Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres sklep@ponadczasowi.pl lub dołączone do paczki zwrotnej. W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uznana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania paczki.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (np. rysy na tarczy, bransolecie, urwana metka).

Uwaga!

Prosimy przed wysyłką pamiętać o prawidłowym zabezpieczeniu paczki. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w trakcie transportu.