Zwroty i Reklamacje | Ponadczasowi


Jak zareklamować zakupiony przedmiot?

W przypadku reklamacji odnośnie wad jakościowych, ilościowych lub merytorycznych Klient zobowiązany jest do kontaktu z Działem Obsługi Klienta.

Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą marek wymienionych poniżej, dzięki czemu otrzymujesz gwarancję i serwis producenta.

Kliknij na daną markę, aby przejść do procedury składania reklamacji.

Jeśli nie znalazłeś swojego producenta, do złożenia reklamacji niezbędne jest przesłanie na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym:

Karty gwarancyjnej; Formularza reklamacyjnego Formularz_Reklamacyjny_Ponadczasowi.pdf.

Reklamowany przedmiot należy odesłać na adres

Ponadczasowi

Czachowskiego 102/2

25-106 Kielce

Możesz łatwo nadać paczkę zwrotną używając przycisku "Nadaj przesyłkę zwrotną" poniżej.

Jak zwrócić zakupiony przedmiot?

Towar zakupiony w sklepie internetowym ponadczasowi.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia. Koszty odesłania towaru pokrywa kupujący. Należy pamiętać, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi zostać zwrócony w fabrycznym, nienaruszonym opakowaniu wraz z oryginalnym dokumentem zakupu (dokument dołączany jest automatycznie do maila potwierdzającego zamówienie), kartą gwarancyjną oraz nalezy wypełnić elektroniczny formularz zwrotu.

1. Wypełnij formularz online: https://zwroty.responso.com/b45f5f54129d25c29d32099716e9e59d

Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z formularzem online, włóż wersję papierową do paczki: Formularz_Zwrotu_Ponadczasowi.pdf.

2. Nadaj paczkę używając przycisku "Nadaj przesyłkę zwrotną" poniżej.

3. W momencie odebrania przez naszego pracownika otrzymasz maila.

Jak wymienić zakupiony przedmiot?

Jeśli chcesz dokonać wymiany towaru, na formularzu Formularz_Zwrotu_Ponadczasowi.pdf. wpisz w pkt. 2 jaki produkt zwracasz i na jaki chcesz wymienić.

W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uznana za niezawartą. Zwrot środków powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania paczki.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (np. rysy na tarczy, bransolecie, urwana metka).

Uwaga!

Prosimy przed wysyłką pamiętać o prawidłowym zabezpieczeniu paczki. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w trakcie transportu.