Jak zareklamować zakupiony przedmiot?
W przypadku reklamacji odnośnie wad jakościowych, ilościowych lub merytorycznych Klient zobowiązany jest do kontaktu z Działem Obsługi Klienta. Informacje o reklamacji można składać pod adresem sklep@ponadczasowi.pl.
Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą marek wymienionych poniżej, dzięki czemu otrzymujesz gwarancję i serwis producenta. Kliknij na daną markę, aby przejść do procedury składania reklamacji.
Jeśli nie znalazłeś swojego producenta, do złożenia reklamacji niezbędne jest przesłanie na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym:
Karty gwarancyjnej; Formularza reklamacyjnego Formularz_Reklamacyjny_Ponadczasowi.pdf.
Reklamowany przedmiot należy odesłać na adres Ponadczasowi Czachowskiego 102/2 25-106 Kielce
Jak zwrócić/wymienić zakupiony przedmiot?
Towar zakupiony w sklepie internetowym ponadczasowi.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia. Koszty odesłania towaru pokrywa kupujący.
Należy pamiętać, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi zostać zwrócony w fabrycznym, nienaruszonym opakowaniu wraz z oryginalnym dokumentem zakupu (dokument dołączany jest automatycznie do maila potwierdzającego zamówienie), kartą gwarancyjną oraz formularzem odstąpienia od umowy.
Formularz proszę pobrać klikając w link: Formularz_Zwrotu_Ponadczasowi.pdf. Towar należy odesłać na adres wskazany w formularzu.
Jeśli chcesz dokonać wymiany towaru, wpisz w pkt. 2 na formularzu zwrotu/wymiany jaki produkt zwracasz i na jaki chcesz wymienić.
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres sklep@ponadczasowi.pl lub dołączone do paczki zwrotnej. W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uznana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania paczki.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (np. rysy na tarczy, bransolecie, urwana metka).
Uwaga!
Prosimy przed wysyłką pamiętać o prawidłowym zabezpieczeniu paczki. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w trakcie transportu.