Jak zareklamować zakupiony przedmiot?
W przypadku reklamacji odnośnie wad jakościowych, ilościowych lub merytorycznych Klient zobowiązany jest do kontaktu z Działem Obsługi Klienta.
Jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą marek wymienionych poniżej, dzięki czemu otrzymujesz gwarancję i serwis producenta.
Kliknij na daną markę, aby przejść do procedury składania reklamacji.
Jeśli nie znalazłeś swojego producenta, do złożenia reklamacji niezbędne jest przesłanie na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym:
Karty gwarancyjnej; Formularza reklamacyjnego Formularz_Reklamacyjny_Ponadczasowi.pdf.
Reklamowany przedmiot należy odesłać na adres
Ponadczasowi
Czachowskiego 102/2
25-106 Kielce
Możesz łatwo nadać paczkę zwrotną używając przycisku "Nadaj przesyłkę zwrotną" poniżej.
Jak zwrócić zakupiony przedmiot?
Towar zakupiony w sklepie internetowym ponadczasowi.pl można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania zamówienia. Koszty odesłania towaru pokrywa kupujący. Należy pamiętać, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi zostać zwrócony w fabrycznym, nienaruszonym opakowaniu wraz z oryginalnym dokumentem zakupu (dokument dołączany jest automatycznie do maila potwierdzającego zamówienie), kartą gwarancyjną oraz nalezy wypełnić elektroniczny formularz zwrotu.
1. Wypełnij formularz online: https://zwroty.responso.com/b45f5f54129d25c29d32099716e9e59d
Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z formularzem online, włóż wersję papierową do paczki: Formularz_Zwrotu_Ponadczasowi.pdf.
2. Nadaj paczkę używając przycisku "Nadaj przesyłkę zwrotną" poniżej.
3. W momencie odebrania przez naszego pracownika otrzymasz maila.
Jak wymienić zakupiony przedmiot?
Jeśli chcesz dokonać wymiany towaru, na formularzu Formularz_Zwrotu_Ponadczasowi.pdf. wpisz w pkt. 2 jaki produkt zwracasz i na jaki chcesz wymienić.
W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uznana za niezawartą. Zwrot środków powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania paczki.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (np. rysy na tarczy, bransolecie, urwana metka).
Uwaga!
Prosimy przed wysyłką pamiętać o prawidłowym zabezpieczeniu paczki. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe w trakcie transportu.